قوانین و مقررات

ماده ۱: تعاریف و اصطلاحات

۱-۱ کارفرما: اشخاصی که متقاضی خدمات کاردوجین هستند.

1-2 کارگزار: اشخاصی که برای انجام خدمات در کاردوجین اعلام آمادگی نموده اند.

1-3 درخواست: هرگونه تقاضا برای استفاده ازخدمت یا خدمات ارائه شده توسط کاردوجین را شامل می شود.

1-4 حساب کاربری: صفحه شخصی شامل اطلاعات کاربر که بسته به کارگزار یا کارفرما بودن متفاوت است.

ماده2: خدمات کاردوجین

۲-۱ سایت کاردوجین واسط تضمین کننده بین کارفرما و کارگزار است. تبادل هر گونه اطلاعات تماس بین کارفرما و کارگزار و همچنین استفاده و یا سوء استفاده از کارگزار خارج از سیستم کاردوجین خلاف قوانین است و هرگونه عواقب و جریمه برعهده اشخاص خاطی (چه کارفرما و چه کارگزار) خواهد بود.

۲-۲ کارگزار بعنوان نیروی کار کاردوجین شناخته می شود و هرگونه فعالیت خارج از قوانین و چارچوب کارگزاران برعهده کاردوجین بوده و بافرد متخطی برخورد خواهد شد .

۲-۳ درخواست هایی که به هر نحوی غیرقانونی بوده و شفافیت لازم را دارا نیستند از سمت پشتیبان کاردوجین حذف شده و در صورتی که بعد از تایید، فرآیند کار سمت و سوی غیر قانونی و یا غیر اخلاقی بگیرد، بر عهده کارفرما خواهد بود و با وی مطابق قانون برخورد خواهد شد.

۲-۴ هرگونه نقص در مدارک ارسالی یاشرح اطلاعات نادرست و ناقص که منجر به طولانی شدن فرآیند کار و به تبع آن افزایش هزینه خواهد بود، برعهده کارفرما است.

۲-۵ کارفرما می تواند پس از ثبت درخواست با مطالعه کامل پروفایل پیشنهاد دهندگان، کارگزار مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه، امکان نمایش اطلاعات تماس برای کارگزار امکان پذیر است.

۲-۶ در صورت نیاز به مراجعه کارگزار به محل کارفرما می بایست در محل مذکور حضور داشته باشد.در غیر اینصورت هزینه پرداخت ایاب و ذهاب مضاف بر توافقات انجام شده بر عهده کارفرما می باشد.

۲-۷ جهت لغو درخواست پس از تایید و واریز وجه، کارفرما می بایست با پشتیبانی کاردوجین تماس گرفته تا مراتب عودت وجه به حساب کاربری و واریز انجام شود. اگر پس از شروع فرآیند کار به هر دلیلی کارفرما خواهان لغو درخواست خود باشد، هزینه کار انجام شده تا آن لحظه از وجه پرداختی کسر می گردد.

۲-۸ کارفرما می تواند بصورت تلفنی و آنلاین فرآیند کار خود را از کارگزار پیگیری نماید و یا با واحد پشتیبانی کاردوجین تماس حاصل نماید. 

ماده3: هزینه ها و پرداخت

۳-۱ برای پذیرفتن و انجام برخی از درخواست ها، کارگزار موظف است حساب کاربری خود را مطابق با پیام پشتیبان کاردوجین شارژ نموده و مبلغ پرداختی تا پایان کار نزد کاردوجین بعنوان وجه تضمین باقی خواهد ماند.

۳-۲ هزینه خدمات در کاردوجین شامل هزینه های دستمزد، عملیاتی و وکالت نامه می باشد که کارفرما می بایست پس از تایید کارگزار منتخب نسبت به پرداخت آن اقدام نماید تا فرآیند کار آغاز گردد.

۳-۳ هزینه دستمزد کار بصورت پیشنهادی و با تایید کارفرما می باشد.

۳-۴ هزینه های عملیاتی شامل هزینه های فرآیند انجام کار می باشد و می بایست توسط کارفرما پیش بینی و پرداخت گردد.

۳-۵ هزینه وکالت نامه غیرحضوری بسته به محل استقرار کارفرما متغیر بوده و تعیین میزان آن برعهده کاردوجین می باشد.

۳-۶ هرگونه خلل یا اشکالی در نتیجه کار که ناشی از سیستم اداری و دولتی سازمان مدنظر (شامل بروکراسی، تغییر قوانین و …) و خارج از کنترل و حیطه کاردوجین باشد، تاثیری در عدم پرداخت هزینه یا ایجاد حقی برای کارفرما ندارد.

۳-۷ کارفرما نیازی به پرداخت هرگونه وجه اضافه تحت هر عنوانی از قبیل سختی کار، مساعده و … به کارگزار ندارد و پرداخت هزینه اضافی مرتبط به کاردوجین نیست. کاردوجین پرداخت اضافه را به هیچ عنوان تایید یا تشویق نمیکند و از کارفرما میخواهد که این موارد را سریعا به پشتیبانی اطلاع دهد

ماده4 :مسئولیت ها و تعهدات کاردوجین

۴-۱ تضمین کیفیت در انجام خدمات تعهد اصلی کاردوجین است. کارگزاران کاردوجین از فیلترهای در نظر گرفته شده عبور می کنند تا بهترین افرادبرای انجام خدمات انتخاب و تضمین گردد.

۴-۲ کاردوجین کارگزاران خود را از بین تعداد کثیری از متقاضیان انتخاب می نماید و پس از اخذ ضمانت و گواهی های لازم از آنها به منظور تعهد کاری و اخلاقی، امکان ارائه پیشنهاد برای کارگزاران را آزاد می نماید.

۴-۳ کاردوجین تعهد می نماید تمامی اطلاعات و مدارک بارگذاری شده در وب سایت را بعنوان حریم شخصی افراد تلقی کرده و از افشای اطلاعات خارج از سیستم تعریف شده محافظت و حراست می نماید.

۴-۴ پس از اتمام هر کاری تیم پشتیبانی کاردوجین نتیجه را بررسی و تصدیق می نماید. اگرکارفرما پس از تایید پشتیبانی نسبت به نتیجه کار ناراضی باشد، می تواند کار را به تیم داوری کاردوجین ارجاع دهد تا پس از بررسی در صورت محق شناخته شدن کارفرما، مراتب انجام مجدد کار و یا جبران خسارت تعیین گردد.

۴-۵ کاردوجین می تواند در شرایطی که تشخیص دهد درخواست ها و سفارشات کارفرما، نامطلوب و خارج از چارچوب های تعیین شده می باشد، درخواست را مسدود و ارائه خدمات به وی را قطع نماید

ماده5: مسئولیت کارفرما

۵-۱ کارفرما می بایست در هنگام ثبت درخواست، درخواست خود را صریح، شفاف و کامل تشریح نماید و گزینه های مالی موجود را تکمیل نماید تا کارگزاران بتوانند پیشنهادات دقیق تری را ارائه دهند.

۵-۲ درصورتی که درخواست مد نظر نیاز به مدارک شخصی کارفرما را دارد می بایست در قسمت ضمیمه ها پیوست گردد و یا در صورت نیاز به اصل مدارک می تواند شخصا و یا در محل خود در اختیار کارگزار قرار دهد.

۵-۳ کارفرما می پذیرد که تعهد انجام و شروع فرآیند آن پس از واریز وجه توافق شده(بصورت آنلاین و یا پرداخت در محل) امکان پذیر است و تا قبل از آن کاردوجین تعهدی در خصوص انجام کار ندارد.

۵-۴ کارفرمامی پذیرد هزینه های پیش بینی نشده ای که در طول فرآیند کار رخ می دهد را علاوه بر هزینه های تثبیت شده قبلی پرداخت نماید. در غیر اینصورت کاردوجین تعهدی نسبت به تحویل کار به کارفرما نخواهد داشت.

۵-۶ کارفرمامی پذیرد که از کاردوجین برای پیگیری هیچگونه فعالیت خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده ننماید.

۵-۷ کارفرمامی پذیرد که سایت کاردوجین از ارسال پیامک به عنوان راه ارتباطی با وی استفاده کند و در صورت نیاز تماس تلفنی با وی برقرار گردد.

۵-۸ برای درخواست کارفرمایان شرکتی می بایست شخصی بعنوان فرد رابط برای ارتباط با کارگزار معرفی گردد.

۵-۹ شما بصورت کامل مالک و مسئول تمام محتوایی هستید که در سایت کاردوجین انتشار می دهید.برای مثال :

    1-هر محتوایی که شامل تصویر، صدا یا ویدیو باشد (محتوای چند رسانه ای)

    2-هر پست، نظر یا مطلبی در فضای عمومی وب سایت، پیام های خصوصی و هر جای دیگر

    3- هر محتوایی که در بخش هایی مانند پروفایل، نمونه کار، رزومه، نظرات و … ثبت می کنید.

بدین ترتیب شما به کاردوجین این اجازه و حق را می دهید تا از این محتوا در جهت تبلیغات خدمات و سرویس های خود استفاده کند.

سیاست نامه

مراحل ثبت درخواست

به منظور بهبود تجربه‌ی کاربری، شرایط زیر برای ثبت سفارش در «کاردوجین» وضع شده‌اند. رعایت این موارد، علاوه بر افزایش رضایت کاربران، منجر به اثربخشی هرچه بیشتر آگهی‌ها نیز می‌گردد.

با فشردن کلید ثبت سفارش به قسمت انتخاب نوع خدمت ارجاع داده میشود که با انتخاب نوع خدمت و زیرشاخه آن وارد صفحه تکمیل فرم سفارش میشوید و با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره تماس و شرح کلی فعالیت و قبول قوانین سایت درخواست خود را ثبت میکنید و در سریعترین زمان ممکن اپراتور ما با شما تماس میگیرد تا سفارش را نهایی کند.

سیاست‌نامه حریم خصوصی

کاردوجین به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید این سند مطابق با آخرین تغییرات قوانین و مقررات موضوعه کشور تدوین شده و مبیّن کلیه حقوق شما بر اساس قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲، قانون دسترسی و انتشار آزاد به اطلاعات مصوب ۱۳۸۷ و اسناد بین‌المللی ذی ربط است.

این سند ممکن است دستخوش تغییرات و تجدیدنظر شود. لذا توصیه می‌شود که به منظور اطلاع از تغییرات این سند، برای هر بار ثبت آگهی این سند را مطالعه نمایید. تاریخ به‌روزرسانی این سند در انتها قید گردیده است.

مالکیت فکری کاردوجین کلیه حقوق مادی و معنوی حاصل از نام، علامت تجاری، محتوا و اطلاعات در این وب سایت و اپلیکیشن، متعلق به کاردوجین است و هرگونه بهره برداری که عرفاً و قانوناً، تجاوز به مالکیت شناخته شده و قانونی کاردوجین باشد، حق تعقیب قضایی برای کاردوجین را در پی خواهد داشت. عدم استفاده از این حق، نشانه ای بر اسقاط ضمنی آن نخواهد بود

در صورتی که شما مایل نیستید اطلاعات شخصی خودرا در اختیار کاردوجین قرار گیرد، لطفاً از ثبت نام در سایت و نرم‌افزار کاردوجین خودداری نمایید.

از آنجاییکه کاردوجین اطلاعات خود را بر اساس اطلاعات عمومی دریافتی از سامانه‌های رسمی که در دسترس عموم قرار دارند و داده‌هایی که کاربر، خود در کاردوجین بارگذاری می‌کند به دست آورده، تحلیل و پردازش می‌کند، ممکن است به دلایلی مانند قدیمی بودن اطلاعات، ناصحیح بودن داده‌های دریافتی و یا هر عاملی که خارج از حیطه کنترل کاردوجین است، نتایج یکسان به دست ندهد.

در مواردی که جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما مطابق با قانون یا به منظور ارائه خدمات توسط کاردوجین الزامی باشد، در صورت عدم ارائه اطلاعات مذکور، کاردوجین قادر نخواهد بود خدمات مورد درخواست را ارائه نماید و ممکن است راساً نسبت به حذف سفارش شما و متعاقباً اطلاع‌رسانی به شما اقدام نماید.

مطابق با قانون تجارت الکترونیکی مصوب ۱۳۸۲ منظور از داده پیام شخصی (اطلاعات شخصی)، داده پیام‌های مربوط به یک شخص حقیقی مشخص و معین است.

– اطلاعاتی که با نصب و/یا استفاده از نرم‌افزار کاردوجین جمع‌آوری می‌شوند

اطلاعات مربوط به استفاده از خدمات کاردوجین و اطلاعات دستگاهی که نرم‌افزار کاردوجین بر روی آن نصب شده‌است همزمان با نصب نرم‌افزار بر روی دستگاه شما (بدون ثبت سفارش) جمع‌آوری می‌شوند. برخی از این اطلاعات عبارتند از:

– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما،

– اطلاعاتی که شما با استفاده از نرم‌افزار مشاهده کرده‌اید،

– جست‌وجوهای انجام شده و نتایج انتخاب‌شده،

– مدت و باز‌ه‌های استفاده شما از خدمات کاردوجین،

-اطلاعات فنی و گزارش‌های سرورشامل آدرس پروتکل اینترنت (IP)، نوع شبکه، نوع و نسخه مرورگر، اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت  رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ،

-شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما،

شناسه تبلیغاتی اندروید صرفاً به منظور تحلیل رفتار کاربر و نمایش تبلیغات یا پیشنهادات به صورت شخصی‌سازی‌شده، بدون اینکه به‌طور مستقیم به شخص حقیقی معین و مشخص مرتبط باشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت تغییر شناسه تبلیغاتی توسط کاربر، شناسه تبلیغاتی جدید به شناسه تبلیغاتی قبلی و اطلاعات مرتبط به آن، متصل نخواهد شد.

ما ممکن است از کوکی‌ها (cookies) در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کنیم. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. به عنوان مثال ما با استفاده از کوکی می‌توانیم محتوایی را به شما پیشنهاد بدهیم که متناسب با علاقه‌ها و ترجیحات شما باشد. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. (برای مثال، Internet Explorer، Google Chrome، Mozilla Firefox و Apple Safari)

این اطلاعات به نحوی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.

اطلاعات شخصی که توسط کاردوجین جمع‌آوری می شوند شامل موارد ذیل است:

اطلاعاتی که برای ثبت آگهی در کاردوجین ضروری است شامل اطلاعات مربوط به هویت نظیر نام، نام خانوادگی، شماره ملی و اطلاعات مربوط به روش های ارتباط با شما شامل نشانی پستی، کد پستی، شماره تماس (اعم از ثابت و موبایل) و غیره که شما در اختیار کاردوجین قرار می‌دهید؛

– سوابق کلیه خریدها و آگهی‌ها در بستر کاردوجین؛

– نظراتی که در کاردوجین ثبت می نمایید و فهرستی از آگهی های ثبت شده؛

– اطلاعات مربوط به مبادلات مالی نظیر کلیه پرداخت های موفق و ناموفق بابت ثبت آگهی در کاردوجین؛

صدا و مکاتبات شما در تماس با تیم پشتیبانی ضبط می‌شود

مکاتبات شما و سایر کاربران (در قالب چت) از طریق بستر کاردوجین.

موارد عمده استفاده از اطلاعات عبارتند از:

۴-۱ استفاده از اطلاعات شخصی به منظور اجرای قرارداد فعلی یا آتی بین کاردوجین و کاربر یا در مواردی که برای استیفای حقوق قانونی کاردوجین ضروری باشد. به عبارت دیگر، از آنجا که کاردوجین برای ارائه بهترین خدمات، با بیشترین امنیت برای کاربر و همچنین بهبود خدمات نیاز به استفاده از برخی اطلاعات دارد، با استفاده از اطلاعات کاربران ممکن است اقدامات ذیل را انجام دهد:

ارزیابی عملکرد سایت و نرم‌افزار کاردوجین و رفع اشکالات آن‌ها در نسخه‌های آتی،

افزایش امنیت و صحت عملکرد سایت و نرم‌افزار،

 بهبود تجربۀ کاربری از طریق انطباق نرم‌افزار کاردوجین با نیازها و شرایط کاربر و سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های متنوع کاربران،

تحلیل رفتار کاربران در استفاده از سایت و نرم‌افزار از جمله در مواجهه با نتایج جستجو و در نتیجه بهبود نتایج جست‌وجو با توجه به کلیدواژه‌های جستجو شده در میان کاربران، 

ارائه خدمات به نحوی که کاربر بتواند به نحوی کارآمد و منحصر به فرد، از کلیه امکانات موجود در سایت و برنامه استفاده کند به عنوان مثال بهبود نتایج جستجو و ارائه پیشنهاد‌های اختصاصی به کاربر،

 نمایش تاریخچه جستجوهای مشابه به کاربر در هنگام جستجو،

انجام و تکمیل تراکنش و خرید درون‌برنامه‌ای،

 اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم مانند به‌روزرسانی‌های خدمات و محصولات (برنامه‌های نصب شده)، تغییرات مهم در شرایط استفاده از کاردوجین یا سیاست‌نامه حریم خصوصی،

پیشنهاد آگهی و خدمات بر اساس موقعیت مکانی تقریبی کاربر، جست و جوهای کاربر و اولویت‌هایی که به کاردوجین اعلام کرده است،

 آموزش تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آن‌ها،

 استفاده از اطلاعات برای طرح دعوا توسط کاردوجین، دفاع و پاسخگویی در برابر دعاوی مطروحه علیه کاردوجین و هرگونه اقدام قضایی یا اداری مرتبط به منظور دفاع از حقوق و اموال کاردوجین یا کاربران،

  حسب مورد استفاده از اطلاعات برای بازپرداخت وجوه به کاربران،

 انجام مکاتبات و تماس با کاربران توسط تیم پشتیبانی،

 توسعه و ارائه خدمات بهتر و بیشتر توسط کاردوجین یا مجموعه شرکت‌های همکار و وابسته به کاردوجین،

۴-۲- کاردوجین اطلاعات کاربران را برای ارائه‌ی گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران، بدون اینکه به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط باشد، استفاده می‌کند.

کاردوجین ممکن است در راستای مطابقت عملکردش با قوانین و مقررات کشور اطلاعات موضوع این سند را در جریان رسیدگی قضایی و تنها در پاسخ به دستور مراجع قضایی ذی‌صلاح در اختیار نهادهای ذی‌ربط قرار دهد.

کاردوجین به اشخاص ثالثی که به نحوی در ارائه خدمات با ما همکاری می‌کنند یا وابسته به کاردوجین هستند، تنها در چارچوب این سند اجازه استفاده و پردازش اطلاعات شخصی شما را می‌دهد.

تحت شرایطی، شما می توانید متقاضی هر یک از موارد ذیل در رابطه با اطلاعات شخصی خود باشید:

درخواست دسترسی به اطلاعات شخصی خود که در اختیار کاردوجین قرار داده‌اید،

درخواست تکمیل اطلاعات ناقص یا اصلاح اطلاعات نادرستی که در اختیار کاردوجین قرار دارد،

درخواست حذف یا محو کردن اطلاعات شخصی؛ در این خصوص کاردوجین درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اطلاعات را حذف یا محو می‌نماید و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد،

 اعلام عدم رضایت نسبت به جمع‌آوری، ذخیره، پردازش و توزیع اطلاعات شخصی در مواردی که به موجب قانون این اقدامات مستلزم رضایت شماست؛ در این خصوص کاردوجین درخواست شما را بررسی و تنها در چارچوبی که قانون اجازه می‌دهد اقدام و به نحو مقتضی به شما اطلاع‌رسانی خواهد کرد. همان طور که قبلاً ذکر شد، عدم دسترسی کاردوجین به برخی اطلاعات، ممکن است مانع ارائه تمام یا برخی از خدمات یا عملکرد مناسب سایت یا برنامه گردد.

    سفارش اشخاص حقیقی

    سفارش اشخاص حقوقی

    سفارش اشخاص حقیقی

    سفارش اشخاص حقوقی